30.9.2014

EKAT KYMMENEN

24
6
5

10 päivää elämää Italiassa takana. Tuntuu, että hirveesti en oo vielä ehtiny tehä ja jos rehellisiä ollaan niin oon myös ollut vähän yksinäinen. Au pairiks lähdössä huono puoli on, että ei oo oikeen mitään paikkaa jossa väkisin tutustuis ihmisiin ja lisäks kun tää paikallisten englannin taso välttämättä oo kauheen huikee, niin noh... Kielimuurista myös kärsitään ainakin vielä toiset 10 päivää ennen kun pääsen tekee tasotestin (aika turhaa, tiedän kyllä että mun italian leveli on noin Ö1/2) ja alottamaan kielikoulussa. Koska lämpötila on pysyny +20 paremmalla puolella oon lähinnä aamusin makoillu rannalla ja vähän kierrelly (lue: eksynyt) keskustassa ja iltapäivät on menny lasten kanssa. Mitä tähän mennessä oon ehtiny nähä niin Rimini on paikkana kyllä oikeen kiva, Ja host perheestä ei voi sanoo muuta kun, että mulla ei paljon paremmin ois voinu käydä ♥ Palaillaan!

TRANSLATION: I've been here now 10 days. In nutshell: my host family is more than wonderful, there's still over +20 degrees and I really do like this place, but also feeling little lonely sometimes. Talk you later!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti