19.9.2014

FAREWELL PARTY

italyparty1 iltalyparty5 italyparty2 italyparty3 italyparty4

Viime lauantaina vietettiin maman sanoja lainaten "Italia bileitä" perhetuttujen kanssa. Saraasti hyvää ruokaa ja melkein viis litraa tiramiasua - ja kaikki meni! Olin kutsunu tyttöjä myöhemmin käymään, syötiin ja naurettiin vatsamme kipeiks, mutta ei lähettu mihinkään jatkamaan kun niin monella oli vielä ylppäreitä edessä. Sen sijaan valvoin mun äidin ja kummitädin kanssa kahteen yöllä viiniä juoden ja jutellen. Tänään on mun vika päivä Suomessa ja täytyy sanoa että tuntuu aika oudota ja epätodelliselta! En oo ees kunnolla alottanu pakkaamaan, joten sitä seuraavana ohjelmassa, mission impossible.

TRANLATION: Last saturday we had an "Italian party" with friends of  my family and later my girls came by. Sooo much good food plus me & mom had made almost five liters of tiramisu. Because almost all of my girlfriends had their finals we did't go out. Instead I stay up untill 2am talking and drinking some wine with my mom and godmother. An oh, today is my last day at home. Feels so strange and unreal.

4 kommenttia:

  1. Nam mitkä tarjoilut! Tosi moni lähtee au pairiks, että vähän itekin tekis mieli, mutta anyways mahtavaa reissuu sulle sinne! Ja ei vitsi naurahdin pikkusen yhteensattumalle, mun tumblr-blogi on ollut monta vuotta nimeltään destinysucks ja nimi peräisin tosta samasta Blairin lausahduksesta XD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti paljon Ripsa! :) ja joo oon kans huomannu, tää on vaa niin hyvä väli lähtee, ku ei mullakaan oo kouluu tai töitä. Ja hahhahh eihä, mut toi lausahdus on vaan niiiin osuva ;)

      Poista
  2. Jotenki nyt vasta ku luin tän postauksen ni tajusin oikeesti et lähet..ja itkuhan tässä meinaa tulla :'( Kenen kaa mä nyt syön??...noh, onpa ainakin hyvä syy matkustaa italiaan ;) <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voiii ihana Sanni <3 tuut kato tänne syömään mun kaa pizzaa ja pastaa!

      Poista