17.9.2014

KUKA MÄ OON


Moi ja tervetuloa mun blogiin! Moni tänne eksyneistä varmaan jo tunteekin mut, mutta niille ketkä eivät voisin vähän kertoa kuka täällä kirjottelee. Nimi on Kaisa ja ikää 19-vuotta. Oon kevään 2014 tuore ylioppilas, entinen säbätyttö, oman elämäni drama queen, päättämätön haahulija, hieman pinnallinen, yhtä aikaa maailman rennoin & aikaansaamattomin, mutta samalla pikkutarkka perfektionisti, kovaääninen piilonörtti ja ennen kaikkea mulla on sydän täynnä haaveita ja valtava hinku päästä näkemään maailmaa niin paljon kuin vaan mahdollista. 

Teidän kannalta oleellisin tieto kuitenkin on se, että tasan KOLMEN päivän päästä mä lähden puoleksi vuodeksi au pairiksi Italiaan. Postaustahdista en uskalla luvata mitään, ehkä kerran kuussa, kerran viikossa tai pahimmassa tapauksessa mulle tulee tuolla niin tylsää että kuivailen mun aamupaloja tänne joka päivä. Kommentit ja seuraajat on enemmän kuin tervetulleita, joten scrollatkaapa tonne blogin alareunaan ja liittykää halutessanne lukijoiksi! Arrivederci!

TRASLATION: Hi and welcome to my blog! My name is Kaisa and I'm 19-year-old Finnish girl. After three days I'm going to move to Italy to be an au pair for six moths and in this blog I'm going to write about my time there.

4 kommenttia:

  1. jee mun lempparibloggari on tehny comebackin!!!! liityn vielä jonain päivänä lukijaks kunhan teen uuden google accountin......<3 olet ihana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihanasta kommentista <3 tervetuloo seurailemaan!

      Poista
  2. Hei ihanaa! Vanhan blogin puolelta oon joten ehdottomasti lukijaksi jään tähänkin blogiin. Mihin päin muuten meet sinne Italiaan? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla & tervetuloa! Ja lähden siis Pohjois-Italiaan Riminiin :)

      Poista