25.9.2014

VERUCCHIO

veru3 veru5 veru2.1 veru4-horz veru1

Eilen opin, että italialaiset lapset on aivan uskomattoman käsittämättömän kovaäänisiä. Ja opin mä myös jotain villanovian kulttuurista. Mun host mama on opettaja, joten lähdin sen oppilaitten ja parin muun opettajan kanssa museoon Verucchioon. Mä ja 47 italiaa kiljuvaa lasta bussissa, jes! Mut se paikka oli aivan sairaan siisti, upeet maisemat ja onneks sain aina välillä oman personal tulkkauksen niim sain siitä näytteystäkin jotain irti Korvat soi edelleen mutta oon ilonen että pääsin tonne mukaan. AINIIN SAN MUN MATKALAUKUN JIHUUUUUUUU, puhtaat vaatteet rupeskin jo loppumaan. Ciao!

TRANSLATION: Yesterday I learned that Italian children are extremely unbelivably loud. And also something about Villanovian culture. My host mom is a teacher so I went with her pupils and couple of colleagues to museum to Verucchio. Me and 47sreaming kiddos who only spoke Italian - great. But the place was sooo cool and i really did enjoy the day. Ciao! PS. I finally got my luggage, jippiiiiiii!

2 kommenttia:

  1. Huh onneks et lopettanu bloggaamista ku lähit <3 Ihanat maisemat, ja postaa niiin paljon ku pystyt!! :) Hehe terkkuja love!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii kiitti! Ja yritän postailla taas asap, terkkui takasin <3

      Poista