8.11.2014

YLLÄRILÄKSÄRIT

12345678

Oon aika varma, että mulla on maailman parhaat ystävät. Nää kuvat on noin kahden kuukauden takaa, jollon mun tytöt oli järkänny semmoset yllätysläksärit, että paha keksiä tarpeeks hyviä ylistyssanoja. Oli viiniä, ite tehtyä pizzaa, paljon naurua, Kaisa-visa, tiramisua ja tietysti loistavaakin loistavampi seura. Mua oli huijattu taas niin hyvin, etten osannut aavistaa mitään ja kyllä siinä melkein meinasin liikutuksen kyyneleet tirauttaa. On niin huojentavaa tietää, että vaikka täällä ei aina oiskaan kivaa tai helppoa, niin Suomessa (ja muutama myös maailmalla) mulla on perheen lisäksi tällainen uskomaton tukiverkko. En pysty sanoin kuvailemaan, miten kiitollinen ja onnellinen oon siitä, että mulla teidät mun elämässä. Kyllä te ihanat tiedätte ketä mä tarkoitan ♥

TRANSLATION: I'm pretty sure that I have the best friends of the entire world. Two week before I left Italy my girls had made just wonderful surprise party for me. It's so relief to know that even the life won't be easy and nice all the time I always have you. Words cannot describe how lucky and thankful I feel for having that awesome people in my life.

2 kommenttia:

  1. Voi ihana!! <3 Täällä me sua odotellaan, eikä kadota mihinkään! pus

    VastaaPoista
  2. i know ♥ ootte parhaita, pusuja

    VastaaPoista