24.12.2014

BUON NATALE / HYVÄÄ JOULUA / MERRY CHRISTMAS

1pipru3pipru

Pieni ajastettu joulutervehdys, sillä tällä hetkellä mä olen (edelleenkin hyvin toivottavasti) kotona hääräämässä viimeisiä jouluvalmisteluja kuusen & piparin tuoksuisessa kodissa. Nää kuvat on mun viimeiseltä perjantailta Italiassa, millon leivottiin pipareita. Lopputuloksen unohdin ikuistaa, mutta ei ne hirveen edustuskelpoisia piparkakkuja ollutkaan, vaikka maistu kyllä tosi hyvältä! Ja niin aikuset kun lapsetkin tykkäs ja piti jopa tarkkaan laskea, että riittää kaikille luokkalaisille kouluun vietäväks. Mulle toi oli suorastaan lottovoitto, koska noh kuten kaikki ystäväni varmasti tietää ruuanlaitto ei kuulu mun vahvuuksiin ja tonkin taikinan teko oli sellasta vääntämistä että huhuh. Mutta sen enempää löpisemättä Hyvää Joulua ja Onnellista Uutta Vuotta 2015!

TRANSLATION: Pictures are from my last Friday in Italy when we make typical Finnish Christmas biscuits with the children. This post is timed so at the moment (again, hopefully) enjoying holidays with my family in my home. So Merry Christmas and Happy New Year 2015!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti