14.12.2014

JOULUKSI KOTIIN

2112

Viikko. Tasan viikko ja mä olen Suomessa. Oikeestaan aika tarkalleen näihin aikoihin laskeutumussa Helsinki-Vantaalle. Lähens kolme kuukautta on hurahtanut älyttämän nopeasti enkä voi uskoo, että mun Italia-aika on nyt puolessa välissä. Vaikka mä oon viihtynyt täällä mielettömän hyvin on vaan niin ihanaa palata jouluksi kotiin. Tää viikko on kulunut lähinnä Roomasta toipuessa, mitä nyt käytiin varmaan 30 henkisellä vaihtariporukalla luistelemassa. En osaa päättää oliks jää vai luistimet enemmän kuraa, mutta oli kyllä koko seitsemän euron arvosta, sillä sai nauraa maha kippurassa. Monet espanjalaiset ja portugalilaiset ei ollut ikinä ennen luistellut, mutta ehdottomasti hauskimpia oli kyllä kreikkalaiset! Voin sanoa, etten oo koskaan tuntenut itteäni yhtä taitavaks luistelijaks. Ens viikko tulee olemaan myös aika kiireinen, sillä mun jouluostokset on sillä mallilla, että joka kerta oon löytänyt vaan itelleni jotain... Kannan kyllä koneen Suomeen, mutta toivottavasti en päädy viettämään aikaa koneella vaan rakkaimpien kanssa. Koska palaan Italiaan Zurichin kautta vasta 4.1 saattaa täällä blogin puoella olla aika hiljasta ensi vuoden puolelle asti. Ihanaa joulunodotusta siis kaikki rakkaat 12 lukijaa, ystävät ja sukulaiset!

TRANSLATION: One week. One week and I'll be in Finland. And I'm more than happy. I'll be back in Italy until 4th of January so there will be probably pretty quiet  until that. (because next week I'm going to be busy busy busy because I haven't bought almost any presents yet...) So Merry Christmas for everyone 10 days beforehand hahah!

4 kommenttia:

  1. Kuulostaapa ihanalta! ja täällä ilmoittautuu anonyymi lukija joka ei muista bloggerin tunnuksia! Tää blogi on yksi niistä harvoista ja valituista joita luen:) Hyvää joulun odotusta ja nauti kotona olosta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva kuulla, aina ihana saada jotain kommenttia tänne :) Kiitos paljon ja sitä samaa sulle!

      Poista
  2. Tosi kiva blogi sulla! Oon ite lähdössä ens kuussa kevääksi työssäoppimaan Maltalle. Oliko susta hankalaa pakata kaikki tarvittavat jutut mukaan? Musta tuntuu, että en saa mitenkään pakattua koko omaisuuttani yhteen matkalaukkuun..:-D

    kiialexandra.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon! :) haha mitä tohon pakkaamiseen tulee niin joo ja ei...aloin kattomaan tavaroita hyvissä ajoin mut sinne matkalaukkuun ne meni vasta vikana iltana (ja laukku kiinni sen päällä istuen) Onnistuin kuitenkin ihan hyvin, pakkasin vähän liikaa kesävaatteita ja vaan muutamaa juttuu oon Suomesta kaivannut! Mun vinkki onkin, että jos et oo ihan varma tarvitko jotain niin jätä kotiin, sit on ainakin hyvä syy shoppailla ;) Niin ja vaikka lähetkin etelään niin ota mukaan lämmintä vaatetta talot on täällä h*lvetin kylmiä.

      ps. Luen sun blogia, sekin on hurjan kiva! Ihanaa reissua sulle :)

      Poista