14.1.2015

SCHWEIZ

1S2S3S4S5S6A6S8S9S10S11S

Se frendien ysikausi ei oo vielä pulkassa, mut tässä tulee kuitenkin kuvia Sveitsistä osa kaksi. Ihana Alppimaa, ei muuta voi sanoa. Viiden päivän aikana pyörittiin Zurichissa, Rapperswilissa ja myös pyörähdettiin Zugissa. Vuorilla käyminen jouduttiin hylkäämään suosiolla ohjelmasta, sillä koko reissun ajan pilvet roikku todella alhaalla. Oikeestaan mitään vuoria ei ees siltä sumulta näkynyt. Ainoo kirkas päivä taiskin olla uuden vuoden aatto, mutta onneks edes sillon oli selkeää, sillä oltiin Zurich-järvellä katsomassa upeimpia ilotulituksia mitä oon koskaan nähnyt. Koko show oli vaan aivan käsittämätön ja sanattomattomaksi jättävä. Siis wow. Ihan wow-lopetusta meidän juhlinnat ei kyllä saaneet, oltiin kyllä menossa baariin, mutta sit eksyttiin matkalla, kello oli jo yli kaks, rupes väsyttää, sisään ois maksanut 20 frangia ja oli kamalan kylmäkin, joten hypättiin junaan ja lähdettiin tutimaan. Mutta siitäkin huolimatta, varmaankin elämäni paras uusi vuosi ja paras mahdollinen alku vuodelle 2015. Jos joku olis mulle vuosi sitten kertonut, että vietän seuraavaa vuoden vaihdetta vierailemassa Sveitsissä tytön luona, jota tollon en ollut vielä edes tavannut ja itse asun Italiassa olisin varmaan nauranut päin naamaa. Mutta toisaalta en mä nytkään osaa yhtään sanoa, missä mä olen 351 päivän päästä kun vuosi tulee vaihtumaan -16 loppuiseksi. Elämä on aika ihmeellistä.

TRANSLATION: More pictures from lovely Switzerland! You're welcome.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti