12.1.2015

SNOWY ZURICH

2
1
5
467
3
8

Mulla on ollut liian kiire sopeutua taas tähän italialaiseen elämään (eli käydä aperitivoilla ja katsoa frendien kasikausi kolmessa päivässä...) että oon ihan unohtanut tulla julkaisemaan näitä Sveitsin kuvia. Zurich on yks mun kaikken aikojen lempikaupungeista, mutta sinne pääseminen oli tällä kertaa kyllä yks harmaita hiuksia aiheuttava seikkailu. Ensiksi mun lento oli tunnin myöhässä ja Frankfurtiin saavuttuani mulla meni varmaan puolituntia seikkailla koko jättiläismäisen kentän läpi kaukojunaterminaaliin. No laiturilla odotellessa saapu mun junaa ennen kaksi muuta: toinen 80 ja seuraava 60 minuuttia aikataulustaan myöhässä. Tässä vaiheessa alko jo vähän kiristää kauluksesta ja soitin jo paniikkipuhelun isille, kun kaikki kuulutukset tuli saksaksi ja taululle ei ees päivittynyt mun junan tiedot. No lopulta se sitten saapui, puoli tuntia myöhässä ja jouduttiin vielä viime hetkellä juosten vaihtaa laituria. Myöhästymisen takia missasin mun vaihdon Mannenheimissa, mutta saksalaisella tehokkuudella päästiin ajallaan Baaseliin, missä pääsin vaihtamaan samaan junaan, mihin mun alunperin pitikin. Loppu hyvin, kaikki hyvin siis mutta pienet kuumotukset kyllä oli. Viimeks kun vierailin Sveitsissä elokuussa 2013 näytti lämpömittari lähemmäs kolmeakymmentä, joten lumisateessa paikka näytti aika erilaiselta. Mutta ihan yhtä kauniilta.

Koska saavuin päivän muita aikasemmin, nukuin yhen yön mun sveitsitytön luona, jota sitäkin oli ihan parasta nähdä! Kokonaisuudessaan reissu oli vaan ihan mahtava. Kauniita maisemia, kävelyä & turisteilua, hyvin syömistä, paljon viiniä, yksi katsottu säbämatsi ja sen myötä syntynyt kauhee säbäikävä, uuden vuoden juhlintaa, syvällisiä keskusteluja yömyöhään asti, olisin voinut jäädä pidemäksikin aikaa. Mutta ehdottomasti parasta oli vaan se, että me oltiin kaikki neljä, Kyproksen reissucrew, international love, samassa paikassa samaan aikaan ekaa kertaa viiteen kuukauteen. Lisää kuvia on vielä tulossa, kunhan vaan jaksan ja kerkiän. Eli ehkä sitten kun saan ysikauden loppuun.

TRANSLATION: Switzerland wonderland. Zurich is definitely one of favorite cities in the world. And this trip was just amazing! Beautiful landscapes, walking around, lot of wine & good food, New Years Eve celebrating and deep late night conversations with my fav girls. More pictures coming soon(er or later)! 

8 kommenttia:

  1. Kivalta kuuostaa :) paitsi junien myöhästely :D hienoja kuvia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli kyllä ihan paras reissu <3 ja oota vaan nää juna sotkut jatku vielä Zurichista Italiaan tullessa...ai kamala

      Poista
  2. Ihania kuvia ja kuulostaa tosi kivalta reissulta! Tää sun blogin ulkoasu on myös tosi kiva! :))

    http://piecesofmylife-sara.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi vitsit kiva kuulla! Kiitos paljon :)

      Poista
  3. Aivan huikeita kuvia, ei voi ku tykätä!

    VastaaPoista