8.3.2015

FESTA DELLA DONNA

1245

Hyvää naistenpäivää kaikille ihanille naisille! Yksi suurin syyllinen mun lihomiseen tällä hetkellä on mun hyvän ystävän kämppis, joka on kokki. (Koska ruoallehan ei vaan voi sanoa ei.) Siellä vierailu nimittäin tarkottaa lähes poikkeuksetta kakun syömistä ja sitten vielä tulee kutsutuksi tällaisille sunnuntailounaille. Naisten päivän kunniaksi tarjolla oli lohipastaa, spaghetti garbonaraa ja luonnolliseti jälkkäriä. Samaiseen sunnuntai päivään kuulu myös tanssimista Piazza Cavourilla ja porukalla rannalla kävelyä.

Mun flunssakin rupeaa pikkuhijaa olemaan ohi, vaikka oon kaikkeni yrittänyt pysyäkseni kipeänä ja auringon paisteen innoittamana puketunut kokoajan vähän liian vähiin vaatteisiin. Mutta kun ostin uudet avokkaat, niin pakkohan niitä oli päästä käyttämään! Perjantaina juotiin viiniä, launataina innostuin markkinoilla, söin virallisesti ehkä maailman parasta jäätelöä, tuijoteltiin mun kaverin kanssa aallonmurtajan nokasta tyrskyihin ja parannettiin maailmaa sekä käytiin tyttöjen kanssa illalla syömässä burgerit Italian vanhimssa brittipubissa. Jotenkin on aina niin kiire mennä ja matkustaa kaikkialle, että mulla on ihan päässyt unohtumaan miten ihana Rimini itsessään on ja miten onnekas mä olen, että oon saanut asua täällä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti