10.4.2015

CURRENT LOCATION: SUOMI

34567

Pääsiäinen on juhlittu ja elämää kotona takana jo yli viikko.  Kavereita, sukulaisia, yhteensä neljä synttärisankaria 20x3 -kemut, pikkusiskon juhlat ja hirmuisesti ruokaa. Kyllä se rupeaa jo pikkuhiljaa realisoitumaan, että täällä mä nyt olen. Suomessa. Enkä mihinkään oo menossa. Kirjastoon tarpoessani kuuntelen Imagine Dragonsia, Vance Joytä ja italiaikävään Marco Mengonia. Aurinko paistaa jo pitkälle iltaan ja asfaltit on kuivia. Tänä vuonna mä saan kevään kahdesti. Lisäksi oon aika tyytyväinen miten hyvin oon saanu alotettua lukemaan, kyllä tää vielä tästä.

Vähän oon myös miettinyt mitä tälle blogille käy, tai miettiminen on vähän liiottelua, mutta on se silti kaiken muun ohella mielessä käynyt. Au pair -blogiksi mä tän syyskuussa perustin ja se vaihe elämästä on nyt ohi. Salaisesti mä oon aina haaveillut muotiblogin pitämisestä mutta siinä on muutama ongelmakohta 1) en tiedä kenet voisin pakottaa/lahjoa/kiristää kuvaajaksi 2) oon todella kiusallinen valokuvattava 3) enkä aina kauheen muodikaskaan. Kuitenkin sen verran narsistia musta löytyy, että oo tykännyt hirmuisesti naputella kuulumisiani tänne ja valokuvaamisesta mä myös pidän tosi tosi paljon. Eli mihinkään blogia en oo poistamassa, mutta mistä mä tänne tulevaisuudessa kirjottelen, sitä en tiedä. Tällä hetkellä mun elämän ainoa sisätö on pääsykoekirja.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti