4.4.2015

FAREWELL PARTY - SUMMERTIME

1
23
8
5679

"You will never be completely home again, because part of your heart always will be elsewhere. That is the price you pay for richness of loving and knowing people in more than one place." - Miriam Adeney

Mun vika viikko Italiassa oli hullu. Tunteet pinnassa, epätoivoista pakkaamisen välttelyä, tuliaisten shoppailua, mun host-perheestä oli vuorollaan lähes jokainen kipeä, mikä kyl harmitti kun meni suunnitelmat uusiksi, mut kompensoin viettämällä aikaa kavereiden kanssa, katoilla kiipeilyä, auringosta nauttimista, liikaa jäätelöä, talviturkin heitto Välimereen ja juhlimista. Paljon, paljon juhlimista. Lauantaina vietittiin mun läksäreitä kesäteemalla ja oli niin mielettömän hauska ilta, ettei mitään rajaa. En varmaan ikinä kyllästy ihkuttamaan, miten ihaniin ihmisiin oon päässyt Italiassa tutustumaan. Kyyneleet ei ollu kaukana, mutta vasta silloin kun halasin mun kakkosvanhemmat ja lapset viimestä kertaa niin padot murtu ja silmäkulmat kastu. Kansainväliset ystävät on rakkaus.

2 kommenttia:

  1. Tuo lainaus! Niin totta... Oma kotiinpaluu pelottaa jo valmiiksi, vaikka siihen on monta kuukautta aikaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ehdottomasti totta <3 ja voin vaan kuvitella...kohta viikko Suomessa oloa takana, toistaseks on mennyt ihan hyvin eli sitä odotellessa millon todellisuus iskee ja tajuan etten oo menoss hetkeen takas, ahah

      Poista