15.5.2015

ARRIVEDERCI FINLANDIA

12.12015-05-10 10.15.11 24

"No sä et kauaa kotona viihtyny" nauro kaverit ja ehkä ihan aiheesta. Mä sain sunnuntai iltana mun host-äidiltä viestin, että onko mun kokeet jo ohi ja pääsisinkö auttamaan sinne kolmeks viikoks. Seuraava mitä tiedän oli koneella auki olevat lentoaikataulut, idioottihymy ja muutama hyperventiloiva puhelu. Maanantai aamuun mennessä olin päättänyt, että mä lähden. Koska tää Suomessa opiskelemaan hakeminen on yhtä arpapeliä ja edestakasin lentäminen vähän turhan kallista puuhaa, jouduin kuitenkin kesäkuun ekalta viikolta kieltäytyä. Vaikka oon edellen GossipGirlin Blairia lainaten sitä mieltä, että kohtalo on luusereille, niin asiat kyllä järjestyy. Yleensä siten, että itse ne järjestää, mutta joskus käy sattuman kautta ihan uskomaton tuuri ja kaikki hoituu kuin itsestään. Huomenna aamulla 6.00 mun kone starttaa, kahdeks viikoks Riminiin, kakkoskotiin. En vois olla onnellisempi.

Kansainväliset kaverit, mun italialaien perhe, aurinko, lämpö ja meri. Toukokuun projektit, huoneen suursiivous ja avecin (kuskin...) etsiminen tän kevään kuusiin vai seitsemiin YO-juhliin on peruttu. Tietokone saa näin lyhyellä reissulla jäädä kotiin, joten palailen täällä Italia-juttujen kanssa ens kuun puolella. Yksi pyyntö vain: kun palaan 29. päivä niin täälläkin saisi olla oikea kesä.

4 kommenttia:

  1. Pääsit mukaan mun linkkaa blogisi -postaukseen! Tässä linkki jos haluut käydä lukemassa :)
    http://millapiirtaa.blogspot.fi/2015/05/linkkaa-blogisi-postauksen-4-lempparia.html

    VastaaPoista