6.5.2015

VAPPUFIILIKSET

12345

Vappu oli ja meni vajaa viikko sitten. Pääsykokeet oli ja meni eilen. Mä olen vapaa. Nyt en voi muuta kun odottaa ja toivoa parasta. Kaikki kaverit vaan lukee vielä tai on leikkimässä sotaa tai jatkaa seikkailujaan ulkomailla. Mitä ihmettä mä nyt teen mun elämällä? Lomailen? Mutta se vappu. Isikin nauro, että ollaan säälittäviä kun aattoa juhlittiin kolmen naisen voimin tekemällä ite sorbettia ja juomalla vähän viiniä. Vappupäivänä taas pidettiin maaginen vappubrunssi, aivan ehdottomasti paras mun neljän päivän brunssiputkesta.

Tällä hetkellä pitkä viikonloppu ulkomaille, melkein minne vaan, houkuttelis ihan mielettömästi, mutta en oo vielä löytänyt reissuseuraa. Kommenttiboksiin voi halutessan ilmottautua. Nyt jatkan suunnan etsimistä elämälle Game of Thronesin parissa. Palaillaan!

4 kommenttia:

  1. Ihanan näköinen vappubrunssi, ai että noi mansikat näyttää herkullisilta! :-) Mulla jatkuu vielä pääsykokeisiin lukeminen... :-D Ps. Game of thrones on huippuhyvä sarja!

    therewillbesunshine-emilia.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oli aika herkullinen brunssi ja Game of Thrones on ehkä maailman koukuttavin...
      Tsemppiä sulle pääsykokeisiin! :)

      Poista