4.6.2015

LA VITA È BELLA A RIMINI

1234.14567

Kahteen viikkoon mahtui paljon. Hyvää ruokaa, opiskelijabileitä, neljä- & 26-vuotis synttärit, piknik biitsillä, pyöräilyä, tanssimista, auringon nousuun saakka valvomista, au paireilua, yöuinnit, jäätelöä, shoppailua, pyöräilyä, auringonpalvomista ja vähintäänkin vaihtelevat säät. Alkuviikko oli oli ihan mieletön, mut tietysti mun vapaapäiville osu aika lailla huonommat kelit. Torstai yönä ukkosti ja kaatosade jatkui taukoamattomana sunnuntai-iltapäivään saakka. Jes. En mä siis ehkä ihan näytä siltä, että oon ollut kaks viikkoa etelässä, mut kyllä onneks sentään vähän väriä tarttu nahkaan. Tokalla viikolla mulla oli lastenvahtimista tavallista enemmän kun autoin host-äidin karvan vajaan kaksi vuotiaan siskonpojan kanssa ja ykskään italiaano ei oo onnistunut (surullista vaiko ei ja kenen kannalta?) sulattaa mun sydäntä yhtä totaalisesti kun se pikkumies. Takaisin on vielä pakko päästä, ennemmin tai myöhemmin. Ihan vaan jo siksi, etten vieläkään käynyt uimassa Quattro Cavallin suihkulähteessä, mikä mun oli pitänyt tehdä jo joulusta saakka.

Ps. Pääsykoeet on ohi. Ai kamala. Voi tehä ihan just mitä mua huvittaa ennen töiden alkua. Voihan loma.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti