6.6.2015

LAKKIAISMEININGIT

12345678910

Lähinnä mua hämmentää miten oon ite päässyt ylioppilaaksi, kun olin ihan varma, että mulla on seitsemät juhlat, mutta aamulla äiti laski, että Kaisa hei niitähän on yhteensä kahdeksat. 7/8 lakkiaiset mä ehdin kiertää viime lauantaina, tehokas päivä. Ajettuja kilometrejä kertyi yli sata ja minuuttiaikataululla mentiin, yksissäkin juhlissa olin vartin ja seuraavissa reilut 20 minuuttia. Itselle parhaat pippalot oli kyllä kahdet viimeiset, kun olin päässyt eroon autosta ja sain skumppalasin käteen sekä pystyi vihdoin istua alas juttelemaan. Jatkot meni sitten miten meni, oon ollut elämässäni kaksilla yo-jatkoilla ja tullut tulokseen, että ne ei vaan ole mua varten. Meikätytön flunssa nosti päätään baarissa ja kotimatkalle mahtui muunmuassa hajonnut juna ja muita seikkailuja. Kaiken kaikkiaan oli silti ihana päivä ja mahtavaa päästä onnittelemaan kaikkia kauniita ja komeita vastalakitettuja. Tästä on hyvä alottaa Suomen kesä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti