8.7.2015

RUISROCK 2015

111112113
116118114
117
115
119
121
120

Mä rakastan festareita. Sitä yhteenkuuluvuuden tunnetta kun maa tärisee tuhansien pomppivien jalkojen alla, sitä kun telttabileet jatkuu pitkälle seuraavaan aamun ja kun saa huutaa äänensä käheäksi musiikin tahtiin. Tossa viimeisessä onnistuin aika kiitettävästi, sillä oon ollut ruissin jälkeen kolme päivää flunssassa ja saikulla lähes puhekyvyttömänä. Mutta kerrankos sitä eletään. Tyypillisesti kaikista elektronisista laitteista loppu akku, mutta kun yhdistettiin kavereiden kanssa voimamme kerty aika kiitettävä kuvasato. Mutta ei sitä kuvat eikä tuhat sanaakaan voi kertoa, miten huikeet festarit mulla oli. Aurinko paahtoi ihon ruskeaksi, talviturkki jäi Suomenlahteen ja paikalla oli kasa kavereita. Esiintyjistä ehdottomasti kovimmat oli jumalainen Ellie Goulding ja Haloo Helsinki! jonka keikalla vallinnutta fiilistä ja kroppaa pitkin kulkevia kylmiä väreitä en osaa ees sanoiksi pukea. Myös Roope Salminen ja koirat, Antti Tuisku sekä Jenni Vartiainen oli livenä aivan loistavia. Erityisesti paljon paljon haluun lähettää terkkuja sille ihanalle tytölle, joka ennen Ellien keikkaa tuli kertomaan, että lukee mun blogia. Oon pahoillani, että musta ei lähtenyt mitään järkevää irti, kun menin hämmennyksestä niin sekasin, sillä kukaan ei oo aikasemmin tullut sanomaan tolleen. Teit mun festareista vieläkin unohtumattomammat!

Ruisrock 2015 olit hyvä mulle. Suurin kiitos kuuluu torrniolle ja uusille ruotsalaisille ystäville. Mitään en vaihtais pois viikonlopulta. Paitsi telttanaapurit, jotka välillä 4.00-8.00 soitti aivan jäätävän kokosesta boomboxista ensiksi kaikki Suomi-iskelmän helmet ja sen jälkeen perehdytti meidät Pikakassan koko tuotantoon. Käykää kuuntelemassa niin ymmärrätte, miks mä tässä kohtaa painuin biitsille nukkumaan.

2 kommenttia:

  1. täällä mä supernolona! mun oli vaan _pakko_ tulla kertomaan miten suuren luokan fani olen, anteeksi kaikki se aiheuttamani hämmennys. sun kaverit tuijotti mua suu auki, mun kaverit tuijotti mua suu auki ja sä tuijotit mua suu auki. jos olisin voinut olisin itsekin tuijottanut itseäni, että oliko pakko taas......... :D oot kuitenkin lemppari ja nää festarikuvat on taas super jees, kiitos ja anteeksi.

    VastaaPoista
  2. Hei ei mitään nolosteltavaa, olit ihana kun tulit moikkaamaan <3 Mua kyllä vähän hävettää oma (ja ehkä myös kavereiden) tuijottaminen ja kun en saanu ollenkaan sanaa suustani! Kiitos paljon ja jos törmäillään vielä toiste niin lupaan olla vähän enemmän järjissäni!

    VastaaPoista