16.7.2015

TURKU AURINGON NOUSUN AIKAAN

abo1abo2.1abo2abo4abo5

Nää kuvat on viikon takaa, kun vietin yhden torstai yön tois puol jokkee. Miksi, niin se onkin sitten tarina ihan erikseen. Kello 4.30 ei oo kyllä yhtän huono aika turisteiluun, muutamaa kotia kohti hoipertelevaa ihmistä lukuunottamatta, missään ei ollut ristin sielua, jossain aina kirkaisi lokki satunnaisesti ja auringon nousun valossa on vaan jotain maagista. Pitäsi varmaa olla useammin hereillä tohon aikaan.

Täällä blogin puolella on ollut hirmu hiljaista koko heinäkuun enkä oikein tiedä miksi. En mä oo edes ollu erityisen kiireinen, mitä nyt viime viikonlopun reissussa, muuten käyn lähinnä töissä. Mutta tänään oli ainakin jollain tapaa erityinen päivä. Tänään mä täytin 20. Heipähei teinivuodet ja aikuisuus täältä tullaan. Erityisen aikuiselta mun elämä ei tällä hetkellä kyllä näytä, vaan kaikki on enemmänkin pahasti levällään. Monet kaverit pääsi opiskelemaan, minä en. Muutama lähtee valloittamaan Austraaliaa ja mun houkuttais just nyt vaan tosi paljon pakata laukku ja ostaa menolippu. Mutta järki sanoo, että ei. Sillä oon päättänyt, että au pairiksi en tahdo nyt heti perään lähteä, joten ehkä mä vaan seuraan rinkan kanssa vuodenvaihteessa. Tai lähden Aasiaan tai Afrikkaan tai teen vaan koko vuoden töitä, kuka tietää. Oon kaksikymmentä ja mitä mä teen ensi vuonna, se on harvinaisen auki. Mutta sekin on ihan okei.

4 kommenttia:

  1. Moikka! Sun blogista löytyy tuolta pieni esittely :-)

    http://mylifeassuski.blogspot.fi/2015/07/linkkaa-blogisi-suosikit.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitoksia! Meen heti kurkkaamaan :)

      Poista