12.8.2015

KUULUMISIA JA LISÄÄ KUULUMISIA

blogii

Siinä vaiheessa kun useampikin kaveri on kysynyt että Kaisa, koska sä päivität niin on ehkä pakko kurkata blogiin ja todeta, että mun elämässä ei vissiin oo tapahtunut mitään kahteen viikkoon. Mikä ei muuten ole totta. Toissa sunnuntaina olin rippijuhlissa ja tossa yläpuolella näettekin mun 15 minuuttia muotibloggarina. Koko blogihistorian ensimmäiset asukuvat, mutta poseeraamista pitää kyllä vähän harjoitella, ennen kun rupean saamaan niitä ilmaisia tuotelahjoja.

Kävin kavereiden kanssa kaljakellumassa ekaa kertaa elämässäni, eikä ees hukuttu vaikka alukseen tulikin reikä. Oon myös ollut Kallion block partyillä, stadikalla, syönyt rikollisen määrän mustikkapiirakkaa ja sen mitä töiltä kerennyt, niin palvonut aurinkoa, lukenut, rakastunut YOUNGHEARTEDiin, niin että osaan kappaleet ulkoa jo väärinpäinkin ja koukuttanut itteni Girlsiin. Yksi mun parhaista kavereista pakkasi rinkkansa ja lähti Australiaan, mutta samalla saatiin toinen tyttö takasin Espanjasta. Henkilökohtasesti oon myös nostanut mun tapaturma-alttiuden ihan uudelle levelille, viime viikon saldo oli venähtänyt selkä ja saikkua. Viikonloppu menikin sitten rennosti Suomessa lomailevin rakkauksien kanssa. Naurettiinkin porukalla, että tää elämänvaihe on sellainen, että jäähyväisiin rupeaa jo tottumaan, eikä puoli vuotta tunnu enää maailmanlopulta. Joku lähtee ja joku palaa kotiin, kuin liukuhihnalta. Omatkin suunnitelmat syksylle ja työkuviot alkaa selkiytymään, joten tällä hetkellä mua ei häritse mikään muu, kuin se että pimeä tulee jo nyt paljon aikaisemmin kuin kuukausi sitten. Mihin se kesä taas hujahti, kun vasta se alkoi?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti