20.11.2015

SYKSYJUTTUJA

2
Mä ja mun rakkaat Ranskan maalla / Cannes
1
Au revoir! / Nyt hei ihan oikeesti.. ei se Kaisa niiin vaikea oo
3.1
Black Swanina Halloweenina / Lemppariruokaa
4
Päivä ei vaan voi olla huono jos se alkaa brunssilla / Kyllä toi aurinko nyt taas kelpais 
5
Ehkä söpöin kauppa ikinä! / Curly hair don't care

Muutama puhein räpsy, elämäni, no ei ehkä sittenkään. En nimittäin tiiä onko tää vai viime syksy lopulta ollut oudompi, mutta kuitenkin aika repäisevästi erilaiselta syksyltä. Marraskuu, vuoden ehdottomasti turhin ja nihkein kuukausi, joka mun mielestä pitäisi vaan skipata kokonaan, on jo paremmalla puolella. Ja uskomatonta mutta totta, vaikka en oo nähnyt aurinkoa kunnolla lähes kahteen viikkon, niin mä olen onnellinen. Enkä ehkä jättäisi tätä marraskuuta väliin, jos niin voisinkin valita.

Tänä syksynä mä oon niin vihannut kuin rakastanutkin elämää täydestä sydämestäni. Vaikka olin hetken varma, että Suomeen jääminen oli huonoin päätös ikinä, niin lopulta oon siihen ihan tyytyväinen. Vaikka ehkä jossain muualla oisin saanut rusketusrajat ja nauranut enemmän, niin täällä mä olen todella tajunnut, että oon hakeutumassa omalle alalle. Ja oppinut, ettei elämän täydy olla ihan huippua ollakseen hyvää. Ja että lopulta asioilla on tapana järjestyä. Ja että tosiystävyys ei ole välissä olevista kilometreistä tai aikaerosta kiinni. Ja että tentistä voi ilmeisesti päästä läpi samanlaisella liibalaaballa, kuin lukiokokeista. Ja että Netflix on pahempi addiktio, kuin mikään muu. Ja että parhaat tarinat usein syntyy niistä hetkistä, jotka jälkikäteen ajatellen haluisi vaan leikata pois omasta elämästään ja unohtaa ikuisesti kiusallisuutensa vuoksi. Robbin Williamsia lainaten päätän tän nyt vaan toteamalla, että "Even mistakes can be wonderful."

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti