25.1.2016

PYYNIKKI

tre7tre2-tiletre3tre4

Ei tää blogihomma vaan lähtenyt käyntiin. Viime viikonloppuun saakka oon vaan ollut väsynyt ja/tai ollut vaan töissä. Mutta toissa viikonloppuna mä kävin Tampereella. Yhenkin yön reissu tuntu ihanalta minilomalta ja 26 tunnissa saatiin aika paljon aikaseksi. Kokkailtiin hyvää ruokaa, käytiin hieman tutkimassa paikallista yöelämää, ja ihailemassa Pyynikin maisemia. Luonnollisesti samalla syömässä Tampereen parhaat munkit. Vaikka olikin ihan hurjan kylmä, niin on se vaan mieletöntä, että Suomessa on neljä vuoden aikaa. Lumiset maisemat on niin nättejä ja mäkin vannoutuneena talven inhoajana oon tänä vuonna nauttinut tästä ihan täysillä. Ehkä se johtuu siitä, etten oo joutunut venailemaan ulkona julkisia. Tai siitä, että oon käynyt luistelemassa muutaman kerran. Tai siitä, että ensimmäistä kertaa sitten ala-asteen päädyin laskettelemaan. Mutta ehkä kuitenkin ennen kaikkea siitä, että tänä vuonna mun talvella on aikaraja. Ja se menee umpeen keskiviiko aamuna. Mulla on pakkaaminen vielä ihan kesken ja aijon kyllä ehtiä pulkkamäkeenkin. Tietokone ei lähde mukaan reppureissaamaan, mutta eiköhän mun matkaa ja meininkejä voi halutessaan seurailla instagramissa @kaiisaw.

2 kommenttia: